پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261903
چهارمحال و بختياري تنها واحد تخصصي توليد پارچه چادر مشکي در کشور
تاریخ انتشار : 1402/07/13 13:00:55
نمایش : 463
معاون امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه تنها واحد تخصصي توليد پارچه چادر مشکي در کشور در اين استان مستقر است گفت: چند واحد توليدي قوي در حوزه پارچه و موکت در اين استان وجود دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از «جهانبين نيوز»، محمدکاظم منزوي صبح امروز در ديدار با محسن گرجي، مديرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت با تاکيد بر اينکه در اين استان پتانسيل‌هاي خوبي براي توليد نخ وجود دارد، اظهار کرد: تنها واحد تخصصي توليد پارچه چادر مشکي در کشور در اين استان مستقر است، چند واحد توليدي قوي در حوزه پارچه و موکت در اين استان وجود دارد.

معاون امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تدوين سند راهبردي آمايش استان، گفت: صنايع سبز جزو مزيت‌هاي اين استان در اين سند قيد شده است و صنايع نساجي نيز جزو صنايع سبز در کشور محسوب مي‌شوند.

وي با بيان اينکه اشتغال خوبي در حوزه نساجي در چهارمحال و بختياري شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: واحدهاي نساجي عموما در افت و خيزهاي اقتصادي پايدار هستند و عموما پشتوانه مديريتي قوي نيز دارند.

منزوي با تاکيد بر اينکه تعدادي از واحدهاي نساجي در چهارمحال و بختياري امتحان خود را پس داد‌ه‌اند، عنوان کرد: بنابراين انتظار مي‌رود وزارت صمت در اجراي طرح‌هاي توسعه اين واحدها همکاري لازم را داشته باشد.

معاون امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: مشکل تامين مالي طرح توسعه نساجي حجاب مرتفع شد، اما براي اجراي طرح‌هاي توسعه واحدهاي توليدي با مشکل تامين مالي مواجه هستيم.

وي تاکيد کرد: راه‌اندازي شهرک تخصصي پوشاک در شهرستان بن در دستور کار قرار دارد، براي تسريع در راه‌اندازي اين شهرک نيازمند سرمايه‌گذار قوي هستيم.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html